środa, 26 października 2011

Mario odpowiada na pytania fanów

Mario Balotelli odpowiedział na pytania nadesłane przez jego fanów na portalu Twitter.
  
1. Co sądzisz o piosence na Twoją cześć?

- Jest świetna.

2. Wiem, że nie jesteś z tych, co celebrują gole, lecz jak Ci się udało być tak spokojnym po strzeleniu pierwszej bramki?

- Ja nie byłem spokojny. Byłem szczęśliwy. Nie wiem jak można było tak pomyśleć.

3. Kto stworzył Ci koszulkę ,, why always me" na wczorajszy mecz?

- Wpadłem na to, by to zrobić, więc poprosiłem, by stworzyli taką dla mnie.

4. Dlaczego zawsze Ty, Mario? Jakie to było uczucie strzelić pierwszego gola w tak historycznym meczu, jaki wczoraj miał miejsce? Stajesz się lepszy z każdym meczem.

 - Być na stadionie, na boisku, wokół tych wszystkich ludzi, to było naprawdę niesamowite. Myślę, że mogę być coraz lepszy z każdym spotkaniem, w jakim gram.

5. Jaki był Twój najszczęśliwszy moment w City?

 - To było wtedy, kiedy wygraliśmy FA Cup.

6. Łazienka i fajerwerki. Dobrze to, czy źle?

- Bardzo źle, to co mi się przydarzyło było naprawdę złe, także straszne. Sprawcą tego jednak nie byłem ja, tak jak to mówią, lecz był to mój i mojego brata przyjaciel, on to zrobił. Każdy musi być ostrożny z fajerwerkami, one są naprawdę groźne, zwłaszcza dla dzieci. Powinno się je trzymać z dala od tego.

7. Czy to prawda, że organizujesz świąteczne przyjęcie?  

- Dla kogo? Co?

- Dla piłkarzy (odpowiedziała osoba stojąca obok)

- Kto tak powiedział?

- Tak było napisane w gazecie.

- Aaa. G*wno prawda. <śmiech>

8. Czy Twój pies dołączył już do Ciebie w Anglii?

- Nie, ale sprowadzę go tu wkrótce.

9. Jesteś legendą, wszyscy Cię kochamy. Oprócz futbolu i darts, jakie inne sporty lubisz?

- Muay Thay i kickboxing.

10. Jak to jest, że Mancini wierzy w Ciebie, natomiast inni nie?

 - To jest bardzo ważne, gdyż kiedy menedżer chce Ciebie i w Ciebie wierzy, ufa Tobie, to dostajesz więcej szans i właśnie taki jest dla mnie Mancini.

- On chce mnie, więc muszę być jednym z najlepszych, ponieważ nie mogę go zawieść.

11. Jakiego piłkarza najczęściej obserwowałeś kiedy dorastałeś?

- Ronaldo, Brazylijczyk.

12. Co lubisz robić w wolnym czasie?

 - TV, zakupy, przyjaciele, dziewczyna, przebywać z bratem, zwłaszcza w domu, popływać w basenie, wyluzować się, tak myślę, że się wyluzować.

13. Czy pierwszy gol strzelony przeciw United jest Twoim dotychczas ulubionym golem strzelonym w koszulce City?

- Nie, myślę, że gol w meczu z Aston Villą lub w meczu z też Aston Villą, lecz z zeszłęgo roku, kiedy miałem blond włosy. <śmiech>

14. Czy podoba Ci się hotel, w którym mieszkasz?

- <śmiech> Nie jest tam jak w domu, lecz jest fajnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz