piątek, 21 października 2011

Derby Manchesteru okiem Balotelliego

Mario Balotelli nie może już doczekać się derbów Manchesteru. Uważa też, że starcie tych drużyn jest większym wydarzeniem od klasyku Serie A pomiędzy Interem Mediolan a AC Milanem.


We wtorek Balotelli nie mógł wystąpić w Lidze Mistrzów przeciwko hiszpańskiemu Villarreal z powodu zawieszenia. Kara na szczęście dobiegła końca.

"Gdybym siedział w domu i miał obejrzeć jeden z dwóch szlagierów to wybrałbym derby Manchesteru. Wprawdzie Gran Derby pomiędzy Realem Madryt a Barceloną są największe w historii, ale uważam, że wkrótce mecze pomiędzy City a United będą największymi derbami na świecie."

"Takie mecze dużo różnią się od innych. Derby Mediolanu to zupełnie inny wymiar w porównaniu z normalnymi meczami we włoskiej lidze. Taka sama sytuacja dotyczy pojedynku pomiędzy City z United a pozostałymi meczami w angielskiej Premiership. Musisz dać z siebie wszystko. Myślę, że najbliższe starcie będzie świetną zabawą dla nas wszystkich."

Reprezentant Włoch odegrał kluczową rolę w kwietniowym półfinale Pucharu Anglii przeciwko Manchesterowi United. Bramkę na wagę awansu do finału FA Cup zdobył Yaya Toure.

"Tego dnia daliśmy z siebie wszystko. Oddałem tylko jeden strzał na bramkę rywala. Jeśli w niedzielę będę miał ze dwie okazje, to może uda mi się strzelić gola."

"Ważne jest to, że cała drużyna pracuje ciężko, od napastnika po bramkarza. Uważam, że możemy ich pokonać."

"Dobrze, że mamy duże wsparcie ze strony naszych kibiców. Dzięki temu możemy lepiej przygotować się do takiego spotkania."

"Jeśli w normalnym meczu biegniesz do piłki na 100% swoich możliwości to w derbach będzie to aż 200%. Muszę skupić się na grze. Dla nas liczy się tylko wynik. Nic więcej."

Po półfinałowym meczu w Pucharze Anglii wszyscy pamiętają radość Mario i złość Rio Ferdinanda.

"Nic do niego nie mam. Po prostu świętowałem awans i pokazałem mu koszulkę The Citizens."

"On był wściekły na mnie. Ale dla mnie, to co się stało, zostało na boisku. Teraz jesteśmy znów przyjaciółmi, tak jak wcześniej. Szanujemy się nawzajem."

"Przed meczem mam zamiar uścisnąć mu dłoń. Tak samo zrobię to z innymi piłkarzami United. To świetny piłkarz."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz