środa, 3 sierpnia 2011

Mario zastanawia się nad swoją przyszłością

Mario Balotelli po imponującym występie w meczu przeciwko swojemu byłemu klubowi - Interowi Mediolan udzielił wywiadu dla włoskiej stacji telewizyjnej. Przyznał, że nie lubi życia w Manchesterze.


W niedzielnym meczu Manchester City pokonał Inter 3:0 a włoski napastnik zdobył ładną bramkę i przez cały swój występ był skoncentrowany wyłącznie na grze.

Zaraz po tym, jak Mario opuścił boisko, udzielił kontrowersyjnego wywiadu dla włoskiej TV.

20-latek powiedział: "Nie jestem szczęśliwy w Manchesterze. Nie lubię tego miasta. Z trenerem i z kolegami z zespołu wszystko jest w porządku. Ale to miasto nie przypadło mi do gustu."

Fani klubu są przyzwyczajeni do "wybuchów" Mario i odetchnęli z ulgą po tym, jak zasugerował, że jest przygotowany do gry na Etihad Stadium.

Mario dodał: "Tęsknię za moją rodziną, za moimi przyjaciółmi. Patrzę na te doświadczenie jako część dorastania w moim osobistym życiu. Czy pozostanę w Manchesterze do końca mojej umowy? Nie wiem, póki co jestem tutaj, później... zobaczymy."

Poniżej skrót z finałowego meczu Dublin Super Cup i wywiad Mario:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz